sábado, 25 de marzo de 2017

Semana 1 co xogo de BTS

Como xa sabedes o meu proxecto para o primeiro trimestre é desenvolver un xogo de BTS e vouvos ir poñendo os pasos a seguir cada semana.O primeiro que estou a facer é o personaxe principal , Kim Taehyung(V). Estou a utilizar Inkscape para debuxalo e ireivos poñendo a foto das secuencias do movemento do personaxe.
Esta é a plantilla que usei para debuxalo:

Esta é a secuencia de movementos do personaxe:
Consguín facer que andara e saltara e tamén que recollera corazóns(actuando como puntos).

Pero aínda me queda moito que facer, pois quero que corra sobre unha pista de atletismo e ainda estou pensando máis ideas para poñerlle, espero que me quede un xogo decente e así poder subilo como unha aplicación para que todas as ARMYS a disfruten. Saúdos e esperovos a próxima semana. :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario